Valborg

Hej hej!
Hoppas ni hade en riktigt mysig valborg igår. Det hade iallafall jag.

Så här såg min valborg ut:
• Avslutnings sak på skolgården - då jag sjöng för hela fröslunda skolan + stålfors skolan.  
Hem och packa -
skulle sova hemma hos Rinat.
Hem till Rinat - där vi fixa oss lite.
Hem till Tove - tog bussen hem till Tove där också Linda var, vi grilla och bara myste. Måste bara berömma Linda, hon är grym på att baka! Och till er andra också,vi är bäst på att laga mat alltså ;) . Lite senare kom Steven och Ludwig också.
Hem till Märta - Gick hem till Rinat syster ett litet tag.
Ner på stan - Sen tog vi tjejer bussen ner till stan. Där träffa vi lite roligt folk. Bl.a Joakim och Andre m.f.
Vilsta - Sen tog jag och Rinat bussen till Vilsta, och på bussen träffa vi lite roligt folk. Typ Kelvin, Jesper m.f. Sen va vi med dom ett litet tag.
Hem till Rinat - Sen gick vi tillbaka till stan och hem till Rinat, då vi gick och la oss på en gång.

KVÄLLENS OUTFIT









Kommentarer
Postat av: Anonym

vem joakim och andre? :D

2010-05-02 @ 11:21:32
Postat av: L

Hihi lite sen, men vad gullig du är! Tur att ni gillade min kladdkaka, skulle gärna kunna käka en hel för mig själv nu, haha!



Pussar <3

2010-05-12 @ 16:09:23
URL: http://llpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0