tröttis ^^

Hej hej
Ja.., då var tisdagen slut då. Riktigt skönt. Är fortfarande  trött så de ska bli riktigt skönt att få sova. Tänkte lägga mig efter de här. Idag har skoldagen varit som vanligt. Gick först till Vilsta med Elin på idrotten, sen hade vi Spanska då jag var helt cp , sa att Cypern låg på Kanarieöarna.. hur trög får man vara :( , riktigt skämmigt, men aja.., efter de hade vi svenska. Vi ska börja skriva deckare. Sen hade vi bild, vi fick träffa våran nya bild lärare, lite skoj. Sen lunch me nån konstig fisk och lita matkrig i matsalen. Sen hade vi So och vi ska typ läsa om första världskriget och självklart så hade jag glömt böckerna hemma. Duktigt issa (y . Sen hade vi NO, vi gjorde inte så mycket.  Efter de så slutade vi. ÄNTLIGEN! Sen när jag kom hem kom farmor och farfar ett tag. Fick min konfirmations present lite i förskott. Fick ett jätte fint silver kors. De ville att jag skulle ha på mig de på kortet som vi ska ta imorgon. Hade iallafall jätte skoj när dom var här. Dom är så jäkla sköna, älskar dom sjukt mycket! Men aa, känner att de här inlägget inte blev så jätte roligt. Får skylla på att jag är trött^^.
Men puss på er, nu tänkte jag lägga mig!
//Issa K.K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0