Träffa Florence snart !

Hejhej alla glada!
Idag har jag varit i Skjulsta hela dan , typ ., vi har varit där hela veckan förutom i måndags för då var vi på nån moppe grejs. Aa men iallafall. Jag ska snart åka iväg till Coop/Tuna Park och träffa nåra underbara tjejer från laget. Vi ska typ dela ut nåra lappar för att tjäna in lite pengar. Så om ni har vägarna förbi där så kom gärna o säg hej o ta en liten lapp ;) <3 Ska nog stå där med gullungen Florence. Men aa, ska nog städa lite i mitt rum innan jag åker dit bort. Men ha de så bra.
Puss o Kram :* // Issa K.K

PS. har värsta träningsvärken i hela kroppen typ, från träningen igår ^^ , Riktigt nicee ;)
 söta florence, love u honey <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0