GULD I SKOL DM

Aa , som ni kanske fattar så har jag varit i sporthallen hela dan och tagit hand om skol dm i handboll. Båda killarna o tjejerna vann. Fan va grymma vi är alltså! En bild kommer säkert sen på oss :).
Oh.., alltså igår, de var sista gången vi repetera inför vår redovisning och lixom, när jag sjöng min egna låt. Alltså folk blev så rörda så att dom började grina. Riktigt värmande. Oh, va glad man blir. Gör lixom bara de jag älskar så..<3, men jag tycker själv att jag inte är så bra. Men är ändå lite nervös inför på lördag..,^^.
Nog om de..,
Ska snart gå iväg till Engströms trafikskola. Ska på moppe kurs. Hoppas de går bra, men jag tror inte de ska vara så svårt. Men lite pinsamt, lixom., jag ska bara hoppa in i en grupp som har varit tsm typ 3 ggr. Hehe, så kommer nog vara lite ut tittad. Men de går nog säkert bra. Ska bli så jäkla skoj att få åka ut me moppen. Den bara står och väntar.  Men jaja, har inte så mycker mer att skriva.
Puss puss // Issa K.K


Vad tycker ni om min nya tröja då ? Fin ? De här var iallafall min outfit igår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0