GoDmorGon

Godmorgon alla!
Är skit trött.., vill bara sova mera. Pallar inte skolan just nu. Usch! Men aja.., man måste väll gå ändå. Hihi , men är lite glad också. Gissa varför? 
Igår bokade vi resa till TURKIET i 2 veckor, samtidigt som Emma och Linnéa är där! HUR SKOJIGT SOM HELST! LÄNGTAR VERKLIGEN! :D

Men aa, har inte så mycket mer att skriva nu.., idag kommer farmor o farfar en stund och ska lämna mitt konfirmations smycke jag ska få av dom, för ska ta kort imorgon och då ville dom att jag skulle ha på mig de.  Ska ju konfirmera mig på lördag.., hihi, lite små nervös för ska sjunga och lite grejor , men de ska säkert gå bra om jag inte är allt för nervös^^.
OJ SHIT, måste skynda mej nu.., råka visst skriva lite för länge (a ,men ha en bra dag.
Puss o Kram :* // Issa k.k


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0