Min helg

Godmorgon på er!
Måndag morgon igen.., och sista veckan med min underbara klass.., känns lite surt om jag ska vara lite ärlig. Kommer att sakna som grymt mycket sen när jag byter "/. Men men., de blir säkert bra med nya "klassen". Min helg har varit riktigt rolig alltså. Länge sen man fick umgås me kompisarna istället för att plugga. Men min helg såg ut så här iallafall :

FREDAG : Först skolan,sen 4-kampen i sporthallen då mitt arbetslag vann hejjar priset ;)! Efter de så åkte jag och Kim hem till mej och packa lite och gjorde lite sallad, sen träffa vi oliver och cykla till TP och köpte jordgubbar. Sen cykla vi till mesta/borsökna och träffa lite folk och var där hela kvällen.

Oliver och Kim, så sööta tillsammans!

LÖRDAG: Tog jag och Kim tåget till Stockholm och shoppa lite. Hittade inte så jätte jätte mycket.., och jag hitta en avslutningsklänning.., men självklart ska den inte finnas i min storlek. Fanns typ bara 38, 40 ,42 och de är alldeles för stort :P. Så de var lite synd, vet inte vad jag ska ha på mig än^^. Sen tog jag och Kim tåget hem. Shit va skojj vi hade haft. De var en kille som typ trodde typ att han var världsmästare i llängdhopp.., haha skit kul att kolla på. Kanske lägger upp ett klipp på han sen. Men iallafall efter de så gick jag och Kim hem till mig och hämta lite pengar mm sen åkte vi hem till Oliver ett tag. Och sen gick jag och Kim på Sex and the City 2 på bio. Den var väll helt okej. Efter de träffade jag lite kompisar.
Mina köp:


SÖNDAG :  Gick jag först lite på stan med syster. Sen skulle jag igentligen blivit fotad men de strulade nånting med hans tåg så de blev inge. Sen åkte jag hem till Katrin och träffade tjejerna. Bada lite, åt pannkaka och jordgubbar. Kul kul! Sen hem och bara slappa.


PussN :* // Issa K.K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0