JAG VET ATT JAG ÄR SEG

Hej på er!
Jag vet.., har inte skrivit på nån vecka men har inte varit sugen på vara inne framför datan när de har varit så bra väder. Om man får skylla på det. Men aa.., så kommer skriva lite då och då men ja ska försöka skriva så mycket jag kan iallafall. Ja.., äntligen sommarlov nu. De har ju typ gått en vecka nu tror ja. Men de har varit riktigt skönt iallafall. Slippa skolan ett tag. Har hunnit vara med lite kompisar, slappat, jobbat lite , tränat och igår så var jag i Nyköping hela dan på sörmlanslags lags träning. Har jätte ont i kroppen idag. Sov typ 12 timmar inatt lr nått. Och har jätte ont i min axel., gjorde skada den typ för nått år sen och de verkar som om de har kommit tillbaka lite. Men aja..,  hoppas de går över snart. Idag är de inte så vacker väder ute., men jag kanske ska iväg snart och träffa 2 st från min förra klass. Ska bli skoj att träffa dom igen. De var nått år sen. Sen ska jag nog bara slappa tror jag. Har inte så mycket mer att skriva men.., aa .., men vill ni träffa mig på lovet så hör bara av er. Finns alltid på mobilen.
Puss :* // Issa K.K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0