Issa är TILLBAKA!

Hej på er!
Som ni kanske förstog så tog jag en liten blogg pause där.., har haft så himla mycket nu. Plugg plugg plugg och ännu mera plugg. Har typ inte gjort någonting annat känns de som. Men aa, du tänkte jag försöka komma igång lite med bloggen igen , för många har undrat när jag ska komma igång igen o blablabla. Så aa, nu gör jag de!
Det har hänt lite saker när jag har varit borta.., t.ex har varit på järnvägen cup, har börjat träna fast de kanske ni redan visste ..., sen har jag färga håret och aa.., massa annat skoj. Men jag hinner inte skriva mer idag, för jag måste plugga., och sen ska jag på moppe teori.
Puss på er :* // Issa K.K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0