.

Godmorgon på er!
Kan bara säga att Issa har lite ont i bena idag.., haha. Vi gjorde lite tester igår på handbollen och i de ingick bl.a cooper. Trodde aldrig jag skulle klara de. Men det var riktigt skönt efteråt. Riktigt nöjd att jag klara det. En annan rolig sak som hände igår var att jag var hos tandläkarn ( kanske inte världens roligaste dock ) men dom berätta att jag skulle få ta bort min tandställning på MÅNDAG! Ja ba: YEEEEEEEEEEEEEEEES!,  äntligen. Så de ska bli riktigt skönt. Undrar hur ja ser ut då?^.,  Ne men de blir säkert jätte bra. Nu ska jag snart cykla iväg till Vilsta för vi ska ha idrott där. Typ bada mm., men tror inte jag orkar bada. Så jäkla kallt^^. Efter skolan ska jag köra moppe på banan. Hoppas de går bra, så svårt kan de väll inte vara. Men aa, måste skynda mig nu. Ha en bra dag.
Puss :* // Issa K.K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0