4 Juni

Godmorgon på er!
Solen skiner, o de ser ut som om de kommer bli en varm o solig dag idag med. Det gillas! Idag ser min dag ut så här tror ja :

♦Skola - göra klart de sista proven.,har 2,5 prov kvar. Önska mig  lycka till!
♦4-kampen i sporthallen - Aa, den vanliga elevrådets 4-kamp, då vi ska heja på Oliver och måla oss mm..
♦Kanske vilsta - Sen skulle älskling Kim till Vilsta o springa, får se om jag hänger med henne dit.
♦Hem - Hem och hämta pengar o badkläder mm
Bio - Sen träffa tjejerna och kolla på Sex And The City 2
♦Borsökna - Sen blir de nog att jag tar med mig Kim och åker till Borsökna och träffar lite roligt folk , o badar o bara ha de skoj :)

Aa, sådär såg min dag ut. Vi får se om jag hinner blogga lite när jag kommer hem sen. Men annars får ni ha en jätte bra dag.
Puss :*// Issa K.K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0