Träffa Jessica snart

Hejj hejj !
Har precis plattat klart mitt hår och tagit på mejj lite kläder. Nu e de ba sminket som saknas :P Asså shit , mitt hår blev helt skel idag , inte nöjd me de "/ Men men., får väll bjussa på de idag. Ja.., sista dagen på lovet idag då. Känns riktigt surt om ja ska va ärlig. Vill ha längre ! Men men.., de dröjer väll inte så länge till innan vi har lov igen, tror ja inte iallafall :p Jag ska snart ner till stan och träffa underbara Jessica som kommer direkt från frisören. Hon har jue klippt sig och färga håret, så de ska bli jätte spännande o se hur hon ser ut. Jag tror hon kommer passa i de iallafall. Ska försöka ta en bild på henne idag så ni får se. Vi tänkte äta lite på ming , och de kanske blir fler.., asså inte bara hon och jag :P Efter de tänkte vi gå lite på stan och kolla tror jag. Sen ska jag träffa en kompis på stan vid 3 ttyp. Ska bli skojj! Men ni får ha en toppen dag , så skriver ja lite senare :)
Puss puss / Issa kk


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0