Syskon mys

Hejj hejj !
Kom ttyp nyss hem från stan. Har ttyp varit där nere sen halv 3. För direkt efter skolan åkte ja ner och träffa min kära syster. Vi har ttyp gått runt lite överallt. Kolla efter lite nya kläder. Vi hitta massor med fint. Och sen har jag varit hos frisören också och beställt tid för klippning och färgning. Så ja ska gö de på onsdag. FETT LÄSKIGT ! KOMMER SÄKERT FÅ KLIPPA KORT OCH DE VILL JA INTE :(( , bara för de e så slitet."/ Är fett nervös.., men lixom.., hälldre att man klipper sejj nu och sen att de får växa ut till sommaren. Men shit , hatar o klippa mejj^^. Men iallfall, min snälla syster bjöd mejj på fika iallafall. Riktigt mys. Tog varm choklad med grädde och marsmellows ( stavas x) ? )  Gott vare iallafall. Sen har vi köpt lite kläder. Jag hitta en "jacka" på Monkey. De e värsta rean där nu! Sen så har jag köpt ett par vita vantar från HM , sen en t-shirt. De var 10% där idag , så vi passa på o handla lite. <3 Men nu ska ja äta lite tarre , o sen dra iväg till en kompis tror ja.
Ha en underbar kväll !
Puss / Issa KK♥



Kommentarer
Postat av: a

varför berättar du aldrig hur skolan har varit?

2010-01-22 @ 19:18:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0