Svar på fler frågor

fortsätt att ställa frågor :) <3 , riktigt skojj att ni fortsätter !

Postat av: anonym
jag har en fråga. vem e snyggaste på våning 3 ?
o våning 5 oxå ? :)) puss <3

Svar :  Hm, asså de finns många snygga på våning 3 . Ja kan nog inte peka ut just 1. Men Johan Persson o Daniel Johansson 9b ser helt okejj ut. Men som sagt, de finns fler :) Våning 5 äre nog Poppe 9f lr Viktor Andersson Frisk 8f.
 
Postat av: t
vilken klass går daniel n i ?:O jag går iaf på engelska skolan men jag får väl be nån kompis om skolkatologen så får jag kika :) , det här var ju kul!! kör en top 5 i snyggast på din våning då ,!? :)

Svar : Daniel går i 9c .  Haha top 5 på våningen. Hm., asså ja tkr bara dom ser bra ut. inge mer
, asså dom ja väljer :P

1. Daniel N 9c
2. Anton L 9c
3. Max  L.M 9c
4. Adam L 9c
5. Marcus S 8c lr Andreas J 8c

Kommentarer
Postat av: vinte

haha , okej !! är det nån i 9:an på stålfors som du skulle vilja lära känna som du inte känner?:)

2010-01-10 @ 19:43:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0