snabbt inlägg

Godmorgon godmorgon!
Klockan är ttyp snart halv 7. Har hunnit duscha och ätit frulle. Pappa hade köpt hem värsta goda tekakorna. Så dom åt, o ja vakna med att jag hade ont i halsen. Inte kul "/ Får inte bli sjuk nu! Så tog lite vanilj te imorse me , kanske hjälper lite iallafall? Hoppas det. Aa.., i onsdags var ja jue hos frisören. De blev väll helt okejj. Lite kort ba., men de växer väll ut. Sen så färga vi min utväxt och såe, sen gjorde vi blonda slingor. Har tyvärr ingen bild nu , men ja lägger in en så snabbt ja får en , så att ni får se (Y) .  Igår på träningen kom Jimmy Jansson , träna lite försvars spel. GRYMT SKOJ ! ( enligt mej ) . De gick väll helt okejj :) . Danne skulle igentligen också komma , men ja vet inte varför han inte kom :P  Aa , idag då., fredag: Först blire skolan då , måste börja fixa mejj snart. Omg , va ska ja ha på mejj :o !? Ingen aning. Och idag ska ja spöa ner Ponta , han var så himla taskig igår. Han lura mejj att han skulle flytta till Uppsala , vetu hur ledsen ja blev eller, haha börja ttyp få tårar o allt. Riktigt drygt (a) ;) Vilken liten buse. Typiskt mejj att va så lättlurad ^^. inge bra..:P Men iallafall, efter skolan , ska ja åka till Kungsör. Jag ska få välja nått smycke jag ska få i present av min kära farmor och farfar. Hoppas jag hittat nått fint. Sen ikväll vet jag inte vad som händer. Såe de får vi se ;)
Oj vad klockan blev mycket nu dåe , skulle inte skriva så mycket jue ^^ , men aa., ha de så bra.
Puss på er // Issa KK

Kommentarer
Postat av: simon

snabbt inlägg och du skriver typ ett A4 a :P

2010-01-30 @ 19:38:09
URL: http://madeoffglass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0