Mitt bena

Godmorgon !
Sitter o äter lite frulle här, nyss plattat håret. Idag ska ja testa o ha mittbena. Ja ser helt skel ut i de x) Men men.., nån gång måste man jue testa ;) Haha ,så ni får inte mobba mejj om ni ser mejj idag. Omg ! Imorron ska jag klippa mejj o färga håret ! Jag hoppas verkligen det blir bra, e lite små nervös ^^. Men aa., blir väll bra får man hoppas.  Idag blire väll en vanlig tisdag , lr en ganska vanlig iallafall. De blir ganska lugnt ikväll för pappa o min syster o hennes kompis ska på basket i Södertälje, så ja måste låna ut mitt rum för hennes kompis ska sova över , oh bara för ja har större rum än min syrra så var de tvugna att sova i mitt rum., Så ja tkr ja e ganska snäll nu o lånar ut de. Efter skolan blire att åka direkt till träningen, sen såe skjutsar Johanna hem mej :) Super snällt att ja får åka med dom. Men nu måste ja byta om o fixa mejj till skolan.
Puss puss // IssaKK


Bjussar på en liten skel bild , så här såg ja ut i fredags. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0