Min helg

Hejj hejj !
Nyss ätit min frulle , tänkte hoppa in i duschen snart. Min helg har varit toppen den här gången också. Riktigt skojj.

Fredag: Först gick ja på stan med syster, fika lite o såe , sen på kvällen hade jag lite fredagsmys :)
Lördag: Åkte till Örebro vid ttyp 9 tiden. Spela match där mot Örebro f 94/93. Vi vann med 11-12 bollar. Efter de så stog jag med Lovisa i Guif halls kiosken. Efter de så skjutsa mamma ner mej till stan, träffa syster o hennes kompis Emma. Sen gick och kolla på Snabba Cash. Jag trodde den skulle vara lite bättre än vad den var., men asså.., den funkar o se på. Inte min favorit film direkt. Men huvudrollen var ialf snygg ;) Sen efter de skjutsa Emmas mamma hem mejj o syster. Sen när vi kom hem så var Johanna o Carro med familj här. Skojj ! Dom är hel sköna alltså. Sen efter dom hade dragit så gick ja och la mejj nästan på en gång. Var sjukt trött.
Söndag: Åkte först till Guif hallen o kolla på när laget spela , vi vann med ttyp 10 bollar över Norrköping. O Johanna gjorde snyggaste målen :O Omg ! :D . Sen efter de så stanna ja kvar där , för ttyp kl 3 skulle ja döma HK GP ( Klass kompisarna ) med Magnus Bergman. De gick väll helt okej.., kunde ha gått bättre, men de kunde de alltid gjort:P  Efter de så åkte jag hem , hoppa in i duschen. Sen kom Max o Florence hem till mejj. Vi ttyp lyssna på musik , snacka , åt pizza mm. Sen så gick vi 3 hem till Rappe. Riktigt skojj, sen drog Max efter ett tag , o sen Florence med. Sen gick ja hem vid ttyp kvart i 9 . Vi kolla på Sommaren Med Göran. Den e hel skön alltså ;) Sen när ja kom hem satt alla o kolla på Mikael Falk lr va den heter x) Fatta inte så mkt , men ja låg o kolla på den ett tag iallafall. Sen gick ja o la mejj i sängen o smsa lite (a.



Idag måndag .., hm de e väll en helt vanlig måndag. Börjar vid halv 1 med SO. Hahah , är lite nervös vad killarna ska säga i skolan. För dom blev fett tjuriga när ja berätta att ja skulle döma deras match, men ja fick lite snälla o gulliga sms efter. Blev lite glad :) För dom hade ttyp ba kallat mejj: JÄVLA DOMAR HORA. HUR FAN KAN DU FÅ DÖMA VÅRAN MATCH , HAHA DU SUGER JUE ( fast dom inte hade sätt mejj döma :P Hahah ) . Men ja tog inte åt mejj så mkt. Men dom verka ganska nöjda efter matchen iallafall. Men vi får se (a. Efter skolan ska jag träffa Florence på stan , sen ska vi ta bussen upp till Odlarn. Fys träning idag, inte ett dugg sugen på de. Inte nu iallafall. Efter de blire att åka och sjunga lite.
Jag kanske skriver ikväll om ja hinner , men chansen är inte så jätte stor^^. Men ha en toppen dag.
Puss // Issa KK

Kommentarer
Postat av: andre bekric

de där är en bra film!

2010-02-14 @ 16:36:15
URL: http://andrebekric.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0