Helgen

Tja tja bloggen!
Ja , nu har helgen redan tagit slut , riktigt tråk.., skola imorron igen"/ Min helg har varit ganska chill faktiskt:
Lördag: Först så spela ja match mot IVH Västerås , vi vann med 10 bollar. Sen efter de åkte ja till sporthallen och kolla lite på SM - f-93. Sen åkte ja hem och åt lite pannkakor och ba chilla hela kvällen.

Söndag: Chilla på morgonen , sen fick skjuts till Guif hallen, kolla på när Guif mötte RP , träffa Florence där med , sen efter matchen fick vi skjuts till TunaVallen utav Max. Sen kom mamma och hämta oss där , sen åkte vi till TP , för var tvunga och köpa ny vinter skor för hela mina är trasiga , hela sulan har gått av x) Inte bra :P Men ja hitta iallafall ett par. Ett par enkla svarta. Sen så gick jag och Florence inne på TP ett tag , sen tog vi bussen ner till stan , gick till sporthallen och kolla lite. Sen gick vi och åt på America Pizza, hur gott som helst ! Sen drog vi hem till mejj och bara chilla. Kan va skönt de också ibland<3 Snacka lite me roligt folk på msn och FB. Alltid lika skojj.




Men aa, nu ska jag nog sussa snart , börjar bli lite trött ^^ ,
puss// issa kk

Kommentarer
Postat av: Anonym

men snygga skor :)

2010-02-01 @ 19:42:16
URL: http://madeoffglass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0