Fredags = Fredagsmys♥

Hejj hejj !
Hoppas allt är bra med er. Själv äre väll helt okejj , lite ont i halsen men de går nog över snart. Hann inte skriva igår kväll , för ja var så himla trött. Men hela fredagen igår var riktigt funny bunny<3


Skola - Först var jag jue i skolan, vi började kvart över 8. Kom kanske 2 min försent men de hade inte börjat som tur va. Första lektionen var Biologi(Sexualkunskap), vi gick igenom olika preventivmedel och snacka lite om de. Vi snacka lite allmänt om abort och graviditet också , de var ganska intressant och lyssna på, o aa vi snacka lite om allt möjligt. Andra lektionen var Engelska, och vi fick snacka engelska hela lektionen , de var fan skojj ( passar jue mej som är så pratglad :P ) Jag fick jobba med Joakim H,Filip,Pontus och Marcus S, och de gick bra :) Sen vare lunch.., asså ja vette fan va dom servera oss dåe :o , de typ skit äckligt vatten och där i låg helt fettiga och sega o äckliga kött bitar, sen lite överkokta grönsaker. Usch.., blä de var inge gott kan man säga. Blä , så jag gick till ica med Mac , Andreas och Jessica och handla lite energi dryck istället, inte för att de hjälper så mkt åt hunger men ^^ . Asså dom var fett taskiga mot Jessica , dom ba tog hennes armar o ben o kasta henne i snön. Haha , förlåt.., de va inge kul , men de såg riktigt skojj ut (a <3 Hon skrek som fan :P När vi kom tillbaka från Ica så hade vi Spanska. Vi fick läsa upp våra vackra kärleks dikter vi hade skrivit. Jätte nice , sen fick vi sjunga nån sång. Lite töntig text men de var härlig melodi. Typ : hoppa hoppa hoppa , som en katt. du är inte längre en fågel i bur x) Lite töntigt, men men., kul vare. Och sen hade vi rast. Och fy fan va roligt vi hade de alltså. Jag och Elin var hel flömm bara för vi inte hade nån energi kvar ttyp , haha ja hade en rumpa på min tröja , o hon ba kommer fram o tafsar på den hahah , omg.., hahaha ,ni kankse inte fattar , men de var hur skojj som helst, har inte skrattat så mycket på länge alltså. Dom andra borde undrat om vi va dumma i huve för ttyp alla kolla x) Sen efter rasten hade vi Matte., asså shit.., ja ttyp satt o garva fett mycket, kunde fan inte sluta. Men sen fick ja gå ut en stund, sen blev de bättre. Sen jobba ja på bra, eller ganska iallafall. Efter de hade vi SV , ja hade serriöst ingen energi kvar, höll på o somna ttyp. Men som tur va skulle vi bara läsa hela lektionen. Så de var ganska chill ändå. Och sen vare klassråd, och aa.., den var som vanligt. De berätta att vi tjejer skulle va lediga nån dag, riktigt nice ;) Men sen fick vi tjejer sluta tidigare iallafall , pga vem :D haha , snäll jag är ^!

KUNGSÖR - Efter skolan stog pappa utanför och väntade på mig. Sen åkte vi till Kungsör , för jag skulle få välja ett smycke som jag skulle få av farmor och farfar i present. De var riktigt svårt att välja , men jag valde ett halsband med ett hjärta i guld, ena halvan var riktigt guld sen andra halvan var vitt guld. De var jätte fint. Tack så jätte mycket farmor o farfar älskar er !


Städa- När jag kom hem så var ja duktig och städa rummet , dammsög lite och så , plocka in lite kläder i garderoben mm.., efter de bjöd pappa mejj på semla , mohaha tjockis ja e , men de e så sjukt gott jue (a. Håller ni inte med ?

Fredagsmys- På kvällen så åt jag först tacos med familjen, gott gott ! Efter de så kom pappas kompis Peter hit. Efter ett tag drog jag till en kompis och hade lite fredags mys. Kolla på nån äcklig film som ja inte fatta mejj på riktigt ^^ , haha , men tack för kvällen , love ya :*

Sova- Kom hem vid 10 tiden , lite över kanske, var sjukt trött, så gick ttyp och la mejj ganska tidigt. Smsa lite och snacka lite med roligt folk på msn. Skojj , men aa , sen gick ja o la mej , somna ttyp på en gång.:P

Aa , de var min fredag , haha <3 Ha en bra dag , ska snart åka och spela match , eller vi får se hur min hals mår. De är nån timme kvar så vi får se om de hinnit blivi bättre.

Puss // Issa KK


Kommentarer
Postat av: Anonym

fett jobbigt med så lång text?

kan du inte korta ner det så man orkar läsa? hehe....

2010-01-31 @ 22:02:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0