God morgon god morgon !
Sovit gott ? Aa lätt o svara , men de har jag gjort iallafall, lr ja har frysit lite"/ Eh skit samma., sitter o äter lite frulle nu.. blir lite yoghurt o macka. Helt okejj (y , Ja slarv fixa mitt hår nyss , ja palla inte platta de , så idag blir Issa lite lock lock i håret. Får bjussa på de. Och idag ska jag försöka hinna med o beställa klipp tid. Ohh vill inte klippa mejj , men de börjar bli så slitet o föresten måste jag ändå färga de nu. Ni ska ba se min utväxt, usch :P :( Jag tror ja ska färga blondt, lite blondare än va ja har nu. Så vi får se hur de kommer se ut. Sen kommer ja ba nog klippa topparna , för ja vill inte ha kort kort, de e såå fult , asså på mejj , men på andra kan de va fint :) Aa.., första lektionen idag är jue No-Biologi= sexualkunskap. Jag tycker de e grymt skojj , faktiskt. De e ttyp ända lektionen man längtar till. Jag tycker de ba e så synd att måånga e så blyga på de lektionerna? Asså varför ska man va de ? De e lixom normalt?! Men men , min åsikt. Alla kanske inte tycker som jag, o tur kanske e de. Idag kanske jag ska gå på bio , lr ttyp mys pysa o kolla på nån film. Vi får se. Ville se Snabba Cash men de var ttyp slut såldt. Riktigt tråk för ja hade velat se den. Sen kanske gå litep på stan efter skolan. Aa vi får se hur min dag blir. Ja skriver lite senare.   Oh , ja måste bara berätta att vi hade skridskor på idrotten igår, och ja ramla inte en ända gång :D stolt !! Men aa , ja skriver lite senare, måste börja fixa mejj lite.
Puss puss // Issa KK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0