9 januari

Go kväll bloggen!
Kom nyss hem ifrån Västerås. Vi har jue vårt SM steg där så ja var där o spela den första matchen. Vi vann med 11 bollar över IVH Västerås. Innan våran match så kollade vi på IVH Västerås Damer, dom förlora mot Skövde? Ja tror de var Skövde :P Sen efter den matchen kollade vi en halvlek på IVH Västerås herrar mot Eskil. Zackes bror Daniel spelar jue i IVH. Shit va lika dom är asså ! Och båda är vänsterhänta (y . I like it. Efter min match så tuta vi hem. Nu ligger jag i min säng och har värsta huvudvärken "/ Usch, inte kul. Så ja tänkte sussa lite nu och hoppas att de går över. Och ja måste gå upp ttyp vid halv 8 imorron bitti, för vi har samling kl 10.15 i Västerås då vi ska KÖTTA ner alla. Vi måste och SKA vinna över Haninge och Tumba imorron. Och de ska vi se till. Kom gärna dit och hejja på oss. Puss , ha de så bra <3
// issa kk


Kommentarer
Postat av: alicia

sv: alicia heter jag, jag går i 7d på din våning (:

2010-01-09 @ 23:49:03
URL: http://alicialarssoon.blogg.se/
Postat av: vinte

när svarar du på frågorna som ställdesdär nere?:O

2010-01-10 @ 17:12:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0