8 januari :)

Hejj hejj!
Idag har jag vart på stan med Jessica. Hon blev jätte fin i håret ! :D Vi åt lite på ming , de var sjukt gott! Efter de såe gick vi lite så stan. Sen vid ttyp 5 i 3 tog Jessica bussen hem. Då gick ja lite själv på stan. Träffa Hanna o Felicia :) Sen vid ttyp kvart över 3 träffa ja en kompis på stan. Gick lite. Sen vid 5 gick jag hem. Sen nu ikväll har jag bara varit hemma och myst me syster. Länge sen nu.., vi kolla på SUNES JUL. Asså han e så jävla skön :P Hahah. Sen gick vi ner till pizzerian o handla lite nyttig mat (y ,  gott gott ! Shit., har ätit ute 2 ggr idag.. inte bra ^^ . Men men .., sista dagen på lovet jue. TRÅKIGT ! :(( VLL INTE BÖRJA SKOLAN ! Men men.., ska väll bli lite kul o träffa kompisarna igen., iallafall vissa. Men ja.. måste lägga mejj tidigt idag, för imorrn ska ja till Västerås o spela SM steg 3. Först ska vi kolla lite på Eskil Herrarna och nått dam lag ?  Ingen aning vilka , säkert ttyp IVH Västerås dam :P Kul kul , sen ska vi ba kötta. Vi SKA gå vidare till steg 4! Men ja ska nog borsta mina tänder nu o fixxa lite. Sweet dreams.
Puss / Issa Kk



BILDER FRÅN IDAG PÅ DEN "NYA" FINA BRUNETT JESSICA :D
GRYMT FINT DE BLEV GUMMAN! <3

Kommentarer
Postat av: jessica

joojo, riktigt fina bilder...<3

2010-01-09 @ 22:03:22
Postat av: elin

jeessiccaa är snygg, o min! (a'

2010-01-16 @ 18:02:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0