7 JANUARI

Hejjsan hoppsan !
Jag är sjukt glad idag , vet inte varför :P För lixom , fick ju gå upp kvart över 6 för att ja skulle till tandläkarn ? Helt sjukt , jag som hatar att gå upp tidigt. Men det fick iallafall bra hos tandläkarn , de var jätte nöjda med mejj och de var jue kul o höra :) , tkr jag ialf . Efter de så tog ja bussen hem. Shit.., va har ja gjort mer idag , asså tiden har gått sjukt fort. Jag har ttyp ba relaxat lite. Riktigt skönt för ja e fett trött. Snart ska jag gå ner till stan tror jag och kolla lite , sen iväg o träna. Sista träningen innan SM ! Hoppas de går bra. Men aa , ja ska nog börja packa väskan nu...
Heipa ( lr hur man säger ? :P )

Puss / Issa kK

PS. VET NI VET NI ? I FÖRRGÅR VAR DE BARA 1 MÅNAD KVAR TILLS JA FYLLER ÅR ! GRATTIS TILL MEJJ :D <3
och igår fyllde Mathilda (bobban) år , grattis till henne , glömde skriva de igår ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0