5 Januari

Hejj hejj!
Förlåt att jag inte skrev igår , men ja orkade verkligen inte. Var helt slut när jag kom hem:P Men som tur e så skriver jag nu istället ;) Sverige vann ialf igår med typ 10 bollar elr nånting sånt. Och jag fånga en boll ! :D Så ja fick den , fett stolt! O jag tror jag var med i tv , för dom filma hela tin åt mitt håll. !

Jahapp, idag äre jue tisdag den 5 januari.Det betyder ju att min underbara granne Mikaela fyller 17 år , Grattis till henne ! :D <3 Hoppas hon får en underbar dag, sen har min syrra namnsdag med så man måste väll säga grattis till henne med så hon blir nöjd :P Grattis grattis. Va har jag gjort idag dåe, börja med att pappa ringde mig vid halv 12 ttyp o sa att hsn o syrran var på väg till IKEA , o ja tänkte ba : oh vem bryr sej , jag sover ! Så blev inte så jätte glad där ;) Men efter de gick jag iallafall upp för jag kunde inte somna om. Åt lite frukost och satte mejj vid datan o kolla lite på gamla program ja missat, ttyp Robinson o Paradise Hotel , lr hur de stavas ? Efter jag slappat ett tag så började jag laga lite mat. De blev kokt potatis med köttbullar o sås. De blev riktigt gott alltså ! Lixom nya mäster koken ;) Efter jag ätit så bytte jag om och gick ner till stan. SHIT VA KALLT DE VAR UTE ALLTSÅ , HÖLL PÅ O FRYSA IHJÄL! De var ttyp -20 lr nånting ute. Tog bussen till träningen, träna lite :P Fick en smäll i huve , blev helst snurrig. Skit läskigt! Sen efter träningen mådde jag lite illa.., men aja.., de har blivit bättre nu, så de är nog ingen fara med det :) Nu ligger jag här har nyss kollat runt och läst lite olika bloggar, och jag ska nog sova snart. Så , ha de så bäst o sussa sött.
Puss ♥ / Issa K K

 
De här är den ändå bilden jag på min häst tokiga granne , hon e grym alltså ! Kolla ba själv på bilden. Men grattis grattis till henne på födelsedagen :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0