4 januari

God Morgon Everybody!
Hoppas ni har sovit gott , för de har iallafall jag gjort (y . Riktigt skönt att få sova ut lite, min kropp är helt slut. De har varit mycket handboll just nu , och mer blire. Igår kväll kom jag hem från utvecklings lägret me sörmlands laget som ja varit på i K-holm. De var riktigt skojj. De gick bra för mig stund tals iallafall. Och nu i helgen är de SM Steg 3. Så de e dags att börja ladda till de med. Vi SKA gå vidare till steg 4! Men om vi spelar vårt braiga spel så gåre nog bra:) . Snart ska jag platta håret tror jag, sen går jag nog ner till sporthallen. Ska svabba på Sverige matchen med BÄSTA Fia ! Efter de vet jag inte faktiskt inte vad jag ska göra.., såe vi får se ;) Men ja skriver nog mer ikväll.
Puss puss / IssaKk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0