13 januari

Hejj hejj !
Ja.., nu hare gått 3 dagar i skolan då. Fick reda på idag att vi har ett ganska stort prov i So OM EN VECKA. Man ba , aa snällt :P Så de blir att plugga massor i helgen, lr ska försöka me de ialf. Sen idag börja vi me slöjd, vi skulle ttyp snicka? Haha , första gången ja gjorde de x) Och de var faktiskt kul. Så jag tror jag ska sticka en halsduk om ja pallar. De var fett enkelt. Men aa, vi får se. Efter de så åkte jag ner på stan me Elin o Jessica , vi palla inte me den äckliga skolmaten , usch. Så idag åt ja på Corner istället. MYCKET godare kan man säga , men kanske inte världens nyttigaste (a men vem bryr sejj :P Man tränar ändå bort de där sen. För sen efter de så tog vi bussen till Vilsta och hade handboll. Vi var ttyp bara vi där + ttyp 3 killar som stanna me oss. Vi körde ttyp mini handboll o skojja lite. De var helt okejj. Efter de tog jag,jessica o grabbarna bussen ner till stan och sen tog jag o Jessica den andra bussen till Lundby. På bussen träffa vi Alice o Lovisa, skojj skojj. Sen efter de så åkte ja hem o ba chilla. Hahah , skojjig dag va ?

Ja , imorron blire skridskor på idrotten , haha shit ja måste leta efter mina , har inte åkt på fett länge x) Men de ska bli helt okejj tror ja. Kommer ba frysa ihjäl^^ . Sen efter skolan så äre träning. Och då har väll lottningen till steg 4 kommit ut tror jag. Spännande ;) Haha , men nu ska ja hoppa in i duschen sen sussa lite.
Puss o gonatt :* // Issa kk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0