11 januari ( SKOL START )

Hejj hejj !
Jahapp , då var skolan igång igen då. Känns väll lite jobbigt, men ändå lite spännande o kul. Första skoldagen var väll helt okejj, kul att träffa alla igen. Jag börja kl 12.00 med klassråd, sen hade vi SO, jobbade lite me geografi. Efter de hade vi matte, hade procent o sånt, ganska enkelt faktiskt. Sen sista lektionen hade vi Spanska. Vi gjorde inte så mycket. Bytte ttyp platser. Fick sitta me Jim, Samuel o Alice. Helt okej. Sen ttyp snacka vi om va vi gjort på lovet mm..,.  Asså shit va killarna i klassen har växt ! :o Asså man känner sejj fett liten nu när dom kommer, o tänkt i 7an så var ja ttyp bland dom längsta i klassen sen nu ba kollar alla ner på en. Man känner sejj fett liten ^^ Lite läskigt att de gått så fort. Men aa , efter skolan gick jag,elin,jessica o oliver till 7-eleven och köpte lite korv "mellis", sen åkte vi o träna fys me laget. Asså de var ganska jobbigt , men ändå riktigt skönt. Tiden gick jätte fort tycker jag, för man körde lixom på och tänkte inte så mycket på tiden. Efter de tänkte jag åka o sjunga , men fick höra att de var inställt., lite tråk för jag har saknat att sjunga. Men jaja , får väll la la la lite hemma istället. Så istället så åkte vi och handla lite. Vi köpte ett extra element till mejj som ja ska ha i mitt rum , för de e så GRYMT kallt i mitt rum. Och de är inte bara jag som säger de , utan alla som är i mitt rum. Så aa, har fått ett sånt. De är inte så jätte snyggt men .., aja skit samma. Tänker inte frysa mer, så imorron blir de väll att montera (stavas?) ihop den där för ja pallar inte gö de nu. Imorron blire väll skola som vanligt. Börjar me idrott på morgonen, sen efter skolan blire att åka direkt till träningen. Hoppas de e är varmare än -7 grader , för jag är faktiskt sugen på att springa ute. Fråga mejj inte varför men :P Aa , och nu måste ja bara berätta att jag ska va lite duktig den här veckan. Jag ska göra 100 situps + 50 armhävningar + 50 ryggresningar varje dag den här veckan. Får se om ja klarar de, ;) Men jag hoppas de , de tar inte så lång tid om man tänker efter och de är inte så mycket? Asså ,igentligen.. , man har en massa onödig tid man inte gör nånting på , varför inte köra lite fys då ? De är jue bara bra , man dör jue inte lixom av de ? Men aa , jag börjar me de imorgon ;) Haha , men nu ska jag sova så jag orka gå upp imorron bitti. Usch, ingen sovmorron"/ :P Men ha de så bra!
Puss! ♥ // Issa Kk


Kommentarer
Postat av: jamoe

svara på dom 3 frågorna !!! :) !!!!

2010-01-12 @ 16:18:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0