Issa goes duktig idag(Y)

Sådär ja , nu är jag finishing ( min vackra engelska ) med mitt rum. Eller mitt LILLA mysiga rum. Det är jue inte världens största, men de duger^^. Har ttyp hållt på hela dan, och sen har jag kollat på Sällskaps resa, riktigt härlig film. Haha, och nu sitter jag i vardags rummet och dricker lite te och bara myser här vid datorn. Imorgon ska jag träffa Rinat , ska bli jätte kul. Det var ett tag sen jag träffa henne nu, vilket är lite synd. Men aa , de ska bli riktigt skojj iallafall. Sen vid 4 ska jag ta tåget till Arboga och möta upp Johanna, sen ska vi åka tillbaka hit och.., aa ja vet inte vad vi ska hitta på. Det får vi se ;) Hon ska stanna här tills på fredag tror jag. Oh de ska bli så skojj , har inte träffat henne på flera år! Så de ska bli skojj, så de blir ingen LOTUS för min del. Får jue inte dansa lr nånting så de känns lite meningslöst att gå de."/ Men men , jag MÅSTE gå på nästa. Fan jag har missat alla:( Oh..inge skojj. Men aa , nu ska jag snart gå och lägga mej, blir väll att gå upp vid 9 imorgon så att man hinner. Men ha de så bra.
Puss puss :* // Issa KK



Ni får ingen Outfit bild idag, har ttyp bara gått runt i mys kläder och affro hår (a , hehe har inte orkat fixa mej. Men ni får en bild på mitt kära nystädade rum. Okej , ja vet.., de ser jätte litet på bilden , men de e lite större i verkligheten ^^ . + att jag inte fick med allt i bilden :P





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0