Gomorron

Godmorgon everybody!
Jag vakna nyss och kunde knappt andas , jag hade så himla ont i halsen , inge kul att de har kommit tillbaka  "/ , men aa , jag har nyss duschat och ska snart blåsa håret,sen platta de och sen välja kläder. Sen blire väll att jag äter lite frulle.
Så här ser min dag ut :

Zoo Skolan - ska till Parken Zoo på nån grej med klassen. Vi får se om de blir skoj.., vi får hoppas de. Vi ska vara där hela f.m

Handboll i Vilsta - sen åker vi till Vilsta efter vi har ätit något. Men jag tror inte jag ska vara med idag , vill inte att min hals ska bli sämre.

Tillberga - skulle igentligen spela match i Tillberga , men asså.., jag tror inte jag kan eller får de för mina tränare. För min hals..:((

Så aa , nu vet jag inte vad jag ska göra , blir väll att ligga hemma och vila I Think ? Bomba med tea och halstabletter igen , de måste bli bra ! Vi ska jue möta 94/93 tjejerna i helgen , och Irsta.
Men aa , nu måste jag skynda mejj , min buss går jue snart.

Puss // Issa K-K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0