Godmorgon godmorgon!

Tjaaaba !
Nu har jag precis ätit lite frulle, har hunnit duscha och tagit på mej lite kläder. Oh , fett svårt, vet inte vad jag ska ha på mej. Har tagit på mej ett par jeans iallafall och ett linne. Blir väll nån tröja lr nånting sen. Sitter och väntar på att maten ska bli klar , kanske ska blåsa håret så länge så jag hinner platta de sen.., vi ska typ åka vid kvart i 2 för vi ska hämta upp min pappas kusin kl 2 i Lundby, sen måste jag hinna sminka mej innan också. Haha , mycket jag ska hinna med på ca 1 och en halv timme. Hoppas jag hinner , men jag hinner inte skriva mer , vi får hålla tummarna att de går bra för farfar idag också. Ska försöka ta bilder , men vet inte om man får.., men vi får se.
Puss // Issa K.K



Hitta en liten ( oj den blev rätt stor..) bild på datan , den e från innan jag klippte mejj , haha.., vilken utväxt :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0