:)

Tjaa !
Sry att jag inte skrev igår kväll.., jag vet inte varför jag gjorde de, tänkte lixom inte på de ba. Men aa , så här såg min dag ut igår iallafall :

Vakna med Johanna breve mejj , hihi orkade inte väcka henne så jag gick upp och kolla lite på tv. Smsade lite med C , som inte heller orkade väcka sina kompisar ;) 1 timme senare ca så vaknade Johanna, sen åt vi lite frulle och kollade på tv och bara slappade. Sen så duscha vi , inte tillsammans dock och gjorde oss iordning. Sen laga vi tacos. Efter de så ttyp fixade vi oss lite mera sen gick vi ner på stan och kolla runt lite. Hon köpte en tröja på Gina. Men jag hitta inget speciellt. Efter de gick vi till stationen och köpte tåg biljett till henne, sen gick vi ner till stan igen och åt lite på donken :P Sen gick vi till ica och köpte lite saker som hon skulle ha med sej på tåget. När kl ttyp var 17.30 så gick vi tillbaka till stationen för tåget skulle gå 17.45 , sen vinka jag av henne där. Hoppas de inte dröjer lika länge som förra gången innan jag får träffa henne igen. De tog lix 2 år eller nånting:P  Men iallafall , sen så gick jag hem.

När jag kom hem så hade mina päron köpt lite mat, 5 små rätter lr vad de va :P Gott vare iallafall. Sen på kvällen har jag bara chillat , kolla på Solsidan ,haha, de e faktiskt helt okejj ;) Satt och snacka med trevligt folk på msn , snacka i tele med J ttyp 3 timmar lr nått. Hahah , riktigt skojj att snacka me han igen, de var ett tag sen ;) <3 Han är så jäkla härlig ;) Jaja , sen ttyp la ja mejj.., hm.., vet inte vad kl var x) Hehe , ändå oinressant :P

Men ja skriver lite mer om denna dag senare ikväll , har inte hänt så mkt än <3

Puss // Issa KK <3

Ps, bilder på johanna och mejj kommer nog lite senare tror ja.. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0