?

Fick nyss en kommentar av en anonym. Eh , asså jag fatta inte den riktigt.

Från : Puss
hej
jo du jag har undrat en sak.
o du verkar vara bra på såna här saker.
varför säger man att man kommer när man har sex?

Hm.., asså jag fatta inte? Den som har skrivit det här kan jue förklara lite mer tydligare. Eller äre nån annan som fattar ? Menar han/hon att man säger att man kommer( alltså att sperman kommer ) , lr vad ? x) Isånnafall vet jag inte riktigt de, något man säger bara? :P Haha, men annars så fattar ja inte riktigt frågan.

Kommentarer
Postat av: puss

men asso när man väl har sex brukar man skrika "jag kommer jag kommer" .

sen nu när jag kollat en film var det en tjej som sa att hon kunde komma men killen kunde inte komma.

så jag undrar om du vet varför man säger så ?

2010-02-25 @ 15:46:44
Postat av: simon

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH !!!!!!!!!!!!!!!! tror jag pissar på mig för att jag skrattar på mycket xD



om din partner säger "jag kommer" under ditt samlag så menar den att den snart får utlösning.. haha



vet du inte vad utlösning är så googla det.

och varför inte killen kunde komma kanske var för att han har sterilisera sig.. eller vad vet jag ?

2010-02-25 @ 20:28:37
URL: http://madeoffglass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0