=)

Hejj hejj!
Hoppas ni mår bra , själv mår man lite lite bättre iallafall. Har ttyp sovit hela dan ,dock har jag inte ätit så mycket.. , men men, de kommer väll. Sitter och kollar på lite dam handboll på tv nu. Derby Kärra mot Sävehof? Stavas de så ? Aa men ni fattar iallafall. Vi träffa några ifrån Sävehof på Cypern i sommras och de e skojj o se dom spela. Just nu leder dom med 14-11 efter 23 minuter inne i 1a halvlek , alltså Kärra ligger under. Men ja tror och hoppas att Sävehof vinner. Asså shit känner mejj jätte osäker på hur de stavas , stavas de verkligen så ? Aja , sen håller jag tummarna för att Guif herrarna vinner idag också , de spelar nu ikväll nere i sporthallen mot Lugi tror jag de va. Syrran skulle iallafall ner. Men aa, va ska jag skriva mer. Vi får se om jag går till skolan imorron , får se hur jag mår och hur jag känner imorgon. Men jag måste nog dit och hämta böcker iallafall , jag pallar verkligen inte ligger efter FÖÖR mycket, de e så sjukt jobbigt. Gillar inte att stressa. Ja just ja , de e jue Semel dagen idag ! Jag som älskar semlor, haha.,. synd ba att ja inte kan äta dom nu . Fan "/ Asså tänkt hur många kilo jag kommer gå ner nu , värsta bantnings grejen. Lix utan att göra nånting? Men aa , finns inte så mycket mer och skriva , ska nog fortsätta kolla på matchen. Vi får se om ja skriver lite ikväll , men ja lovar inge. Puss och Kram

// Issa K.K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0