Det är f*n inte sant !

Hejj hejj."/
Om ni har läst de tidigare inläggen så har jag påpekat att jag har haft lite ont i halsen men alltså de har bara blivit värre :( Asså shit vilken dag, vakna med att min hals bara sved och gjorde sjukt ont, har varit vaken flera gånger inatt och bara gråtit av smärta. Att de aldrig kan gå över. Men iallafall, mormor kom ungefär vid halv 11 eller nått så hon,mamma,pappa och jag åkte till TunaPark och kolla runt lite , orkade inte prova så mycket , hade så mycket energi för jag kan inte äta eller dricka. De gör så himla ont att svälja. Men jag hitta inget iallafall men de gjorde mormor, kul. Vi åkte hem , fika lite.., jag var inte så sugen. Min hals blev bara värre och värre så mamma ringde ner till vårdcentralen, de tyckte jag skulle komma ner redan samma dag , så jag fick en tid vid halv 6. Efter de hade fikat klart gick vi ner till sporthallen för mitt älskade lag skulle spela mot 94/93orna, vi vann. Sen så åkte vi hem. När klockan var ca kvart över 5 så åkte jag och mamma ner till vårdcentralen, de väntade redan på mejj när jag kom dit så jag fick komma in i ett rum på en gång. De kollade i min hals och man märkte på henne på en gång att de här såg inte bra ut."/ Sen fick jag ta lite prover , sen fick jag vänta på svar. Efter ett tag kom ja ut och hon berätta att jag hade fått körtel feber ! Och ja ba : omg omg,, va e de , va innebär de ?? Sen kände dom på min hals och på min mage.  Men de innebär att jag inte kommer få träna eller röra på mejj på ett tag :'( Och att jag inte får pussa nån på ett tag, för jag kan smitta då:( Hur ska jag klara mejj :o !? Men att de inte kan smittas genom luften, så jag får vara ute bland folk bara jag inte har feber, och de har jag inte.., och de blev lite chockade över de :P Alltså att jag inte hade de , men jag har ttyp aldrig feber? Men oh , jag hatar de här. Och jag kan inte sjunga nu heller , jag får inte göra nånting jag älskar !! :'( Ohhhh ! Är så jävla knäckt ! Hur ska de här gå.."// Det är fan inte sant !

// En Förkrossad Issa :((


Kommentarer
Postat av: jenna

Krya gumman <3

2010-02-14 @ 19:03:03
URL: http://jennalundvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0