Alla hjärtans dag

Hejj hejj ! 
Puss och kram på Alla <3 Dag mina älskade blogg läsare :*
Hoppas ni haft en riktig mysig och kärleks full dag. De har inte jag haft ialf., har mest legat hemma o sovit. Har inte mått så bra. Men va ska man göra? Finns jue ingenting att göra åt de., men men., ska försöka vara possetiv.., även fast de inte är så lätt ^^. Men aa , idag fick jag 2 st alla hjärtans dags presenter. Av pappa fick jag ett silver halsband med ett hjärta på , sen äre som en diamant eller pärla i mitten ,den var jätte fin iallafall. Tack pappa. Sen av mamma fick jag en rosa shorta från Gina som jag kollat på ett tag nu. Tack mamma <3
Men aa , jag ska nog försöka sova lite nu.., får se hur de kommer gå. Men aa , imorron blir det att stanna hemma iallafall. Men sussa sött och puss på er.

// Issa KK

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0