5 februari

Hejj hejj !
Nu har jag precis kommit fram till Stockholm , har packat upp lite och bytit om. Fick ett singel rum , och de är fett mysigt Jätte skön säng , egen dusch , egen platt tv o allt. Riktigt nice alltså ! Vi ska snart åka och äta tror jag , sen åka till Tyresö och kolla på match (:

Idag är de jue MIN FÖDELSEDAG ! :D Grattis grattis till mejj (a , hihi ^^ , ne ja skojja , men man känner sej faktiskt lite äldre :P Haha , ja.., va ska man säga. Tjejorna var fett gulliga i skolan idag , de hade köpt present till mejj o allt , sen sjöng dom för mejj. Fett söta , de hade jag verkligen inte räknat med. Blev riktigt glad. Ja.., jag får väll fira min födelsedag här i Stockholm nu då , men ja tänkte fira mer sen nästa fredag, då ja ska gå ut med nåra kompisar och så. Sen kommer säkert släkten mm.., asså jag har ingen aning om vad jag kommer få. Så de e lite spännande. Men aa , nu ska jag iväg och äta, annars ska jag sätta mejj i sköna massage stolen ;) Jag testa den förut , de var riktigt nice ! Men aa , ha de så bra. Och önska oss lycka till i helgen :* Vi får se om jag hinner skriva senare.
Puss // Issa Kk <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0