4/2-10

Tjolahopp everybody!
Jag har inte skrivit så mkt , men de e bara för att jag varit lite halvt sjuk , typ gått o lagt mejj direkt när ja kommit hem från skolan för ja har haft sån huvudvärk, har haft ont i halsen med. Men nu har jag bombat med tea och halstabletter så de har blivit lite skillnad iallafall.

Idag har jag varit i skolan , blev helt ner mulad i snön när man skulle gå till och från maten. Killarna ba brotta ner en i snön och ttyp täckte en med snö över hela kroppen. Mitt hår stog åt alla håll och mina kläder var helt blöta, spec byxorna. De såg ut som jag hade kissat på mejj.:o Så de mobba mejj för de. Så jag gick hem och duscha för jag frös som fan och sen bytte jag kläder och sen gick ja tillbaka till skolan. Vi hade 1 timmas rast och jag bor jue ganska nära skolan , så jag hann :P Efter skolan gick jag hem och ba chilla.

Idag fick jag öppna lite födelsedags presenter , för jag är jue inte hemma imorron ska ju till Stockholm. Men av pappa fick jag ett smyckes skrin ttyp , sen ett par jätte fina örhängen och ett halsband. Av syster fick jag 2 par örhängen och ett kudd fodral med hon och jag på när vi var små :P Sen står de Syskon Kärlek på de. Riktigt gulligt. Aa ni ser jue bilden nedan , kanske inte blev den bästa bilden men., <3


 
Vi har väll alla varit små , men ja vette fan va ja gör me händerna x)

Imorgon är de jue den 5 februari, och de betyder att det är min FÖDELSEDAG ! Wihoo , grattis grattis till mejj,<3
Jag kommer inte ha tid och skriva nu i helgen , är jue på SM , men ja skriver när ja kommer hem. Kom gärna ner och hejja på oss.

Puss // Issa KK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0