28/2

Godkväll bloggen!
Har kommit hem från Kungsör nu, det var riktigt roligt att se farfar. Han var riktigt duktig, men gud va jag garva alltså haha, så jävla härliga PRO are x) Haha ,  :P Men aa , jag tycker farfar var bäst iallafall :) Så himla härlig och go. Hoppas jag får se de här flera gånger. Nu vet jag var jag har fått min teater apa ifrån :P Mina kära kusiner var där och kolla också. Kul att träffa dom med. Efter revyn så åkte vi hem till farmor och farfar och fikade. Sen vid 6 tiden skjutsa farfar hem oss , han tog också med pappas kusin hem som också bor i E-tuna. Imorgon är de jue måndag., igentligen skulle skolan börja då , men jag är ledig. Riktigt skönt med en extra ledig dag! Oh , jag orkar verkligen inte börja skolan igen, kommer aldrig palla med alla prov.., så himla jobbigt att plugga, + att jag har missat en massa, för jag var hemma veckan innan lovet "/ Så jag har 0 koll om vad jag har missat och om vi har prov lr nått.. jaja , får väll se på tisdag. Har inte så mycket mer att skriva, börjar bli jätte trött , så ska nog lägga mej snart. Men ha de så bra.

Puss //  Issa K.K

 Hehe okej , här får ni en bild på alla som var med , satt längst bak så fick inte en sån jätte bra bild.., men men.., de är bättre än ingenting (a <3



DAGENS OUTFIT



Jeans - Vero Moda
Brun Skjorta/Blus - Gina
Vitt bas linne - JC
Svarta strumpor , trosor och Vit bh
Utsläppt lite slarv plattat hår och min vanliga dagliga sminkning.
Guld halsband - Fått av farmor och farfar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0