27/2

Godkväll bloggen!
Sitter här inne i mitt rum , ska snart börja göra mig iordning inför natten. Idag har jag haft en slappar dag, riktigt skönt. Vakna vid 11.50 ca av att mina nya grannar flytta in, dom snacka som fan utanför mitt fönster. LITE störande. Men men.., gick upp, åt lite frulle och kolla lite på film på datan. Sen har jag pluggat. Läste klart vår SV bok som vi hade , sen jobba jag lite med SO och Spanska. Efter de så värmde jag lite mat och tog på mej lite kläder. Satte igång en till film och la mig i sängen och kolla på den, snacka med gulligt folk på msn. Vid 4 tiden kom pappas kompis hit och fira han, så vi fika lite och så , sen åkte dom hem. Sen har jag inte gjort så mycket mer. Mest chillat.., :) Imorron ska jag till Kungsör och kolla på när farfar är med på Revyn. Så bli riktigt skojj att se! Efter de ska vi nog till farmor och farfar och fika. Kanske träffar kussarna imorron med. Vi får se , de skulle va skojj ;) Men aa , som sagt, måste lägga mejj snart, för måste upp rätt tidigt imorron.
Puss och Godnatt :* // Issa KK

MIN OUTFIT
Mörkblåa jeans - Vero Moda lr Vila
Röd Guif hummel tröja - Hummel, kanot center ? x)
Vitt bas linne - JC
Vita strumpor , trosor och en vit BH <3
Håret är slarvigt uppsatt i en toffs , inget smink idag (a <3 Duktig jag är :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0