25/2

Godkväll Everybody !
Sitter här med Johanna breve mej i sängen, vi har precis fixat oss till kvällen, alltså satt på oss mys kläder och borstat tänderna mm.., vi ska ttyp sätta på en film snart. Fröken Sverige blire nog. Idag har jag inte gjort så jätte mycket. Vi vakna ttyp vid halv 11, fick upp och åt frulle. Sen blev de att börja laga lite mat , för mina kära kusiner skulle komma. De blev spagetti med köttfärsås om ni ville veta de. Haha , blev väll helt okej.., men de faila lite med spagettin ^^ , men men., fick att äta iallafall ;) Efter de.., aa då kom dom hit. Kolla lite på Lejon kungen och lekte kurra gömma x) , Aa.., alltid lika skojj att friska upp de gamla barna sinnet man har kvar i sejj. Haha , asså de var fett länge sen jag lekte kurragömma :p Men aa, de funka väll :) . När de hade åkte hem , aa efter vi hade fikat och allt så åkte vi till Tuna Park. Jag bytte storlek på min rosa skjorta till en mindre. Sen gick vi ett varv runt där , hitta massa fina sommar/vår kläder som jag säkert kommer köpa senare! Sen så.., aa vi har inte gjort så mycket mer. Mest tagit det lugnt. Kan vara skönt de också. Spelat kort har vi gjort också (Y) Haha , ja.., men vi ska nog kolla på filmen nu. Och jag måste bara säga GRATTIS PAPPA , som fyller år idag. :) Men hare bäst !
Puss o Kram :)

// Issa KK


Sry , men har inte hunnit tagit så mycket kort idag så ni får ingen OUTFIT bild.
Men min outfit idag var :

Ljusa jeans - MQ
Rosa mys tröja - BikBok
Vitt bas linne - JC
Vita strumpor,trosor o aa BH (y) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0