22/2

Hejj hejj !
Såg nyss när sverige tog ett silver, grymt bra jobbat:) Riktigt skojj att de tagit lite medaljer nu ;)
Idag har min dag sätt ut såhär :
Först fick jag gå upp kl 9 , för jag skulle hinna göra mejj iordning. Sedan gick jag och syster ner till stan för att ta bussen till TunaPark. Hon skulle göra en syn undersökning och fixa glasögon. Lite ovant att se henne i de , men hon passa faktiskt i de. Efter de så gick vi och kolla lite där, sen så gick vi till MAX och åt lite. Efter de gick vi till Lundby skolan och hoppa på bussen där och åkte ner till stan. Kolla lite där nere med. Hitta inget speciellt. Sen tog vi bussen hem. Shit va kallt de var ute, höll på o frysa ihjäl ttyp! Fast jag hade underställs byxor under jeansen, och en extra tröja under jackan. Ne, kan inte snön försvinna snart. Vill börja använda min skinn jacka! Pallar inte med min tunga , tjocka vinterjacka längre "/ Men aja.., finns inte mycket att göra. När jag kom hem så tog jag bara de lugnt. Kolla lite på film och bara myste. Och vet ni !? Jag pratade med min kompis från Örebro idag, och hon ska komma hit på onsdag ! :D Har typ inte träffat henne på 2 år, de ska bli riktigt skojj! :D <3 Haha , men ja ska nog fortsätta kolla lite på OS nu sen lägga mej. Ha de så bra, och tack för dagen syster. Älskar dej<3
Puss :* // Issa KK



DAGENS OUTFIT
Jeans - VeroModa
Rosa tröja - Monki
Vitt bas linne - JC
Vita strumpor, BH och trosor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0