21/2

GodKväll Bloggen!
Idag vare första gången jag platta håret och sminka mejj på hela veckan :o , haha visst har jag varit duktig och inte gjort de ! Men hehe , inte så konstig då, har bara legat hemma , men iallafall(a. Min dag såg ut så här att jag vakna vid 10 tiden, gick upp. Kolla lite på tv. Chilla hela förmiddan. Sen hoppa jag in i duschen , och sen börja jag fixa mejj. Efter de åkte jag ner till Sporthallen, kolla på Guif herrarna mot nått spanskt lag. Guif förlora med 6 bollar eller nått. Träffa iallafall Florence,Danne,Rappe och Max där. Träffa också några i från laget ttyp Linnea och Linn. Kul att träffa lite folk igen! Efter matchen åkte jag hem. Och nu har jag bara chillat , snackat med roligt folkt på msn. Eller iallafall en (a , oh.., haha nämner inga namn ;) Sen aa, jag ska väll lägga mejj snart, ska upp rätt tidigt imorgon. Har lovat syster att följa med henne till Tuna Park och kolla på glas ögon. Hon ska ju skaffa de. Sen blire väll att gå ett varv där. Sen vet jag inte vad som händer. De får vi se. Men jag har inte så mycket mer att skriva idag.
Puss // Issa KK



DAGENS OUTFIT:
Jeans - MQ
Tröja - VeroModa tror ja ?

Vitt bas linne - JC
Vita strumpor , vit BH och trosor (Y) <3


Kommentarer
Postat av: Amanda

Frågestund på bloggen släng gärna in en fråga eller fler!

KRAM

2010-02-22 @ 17:54:05
URL: http://unsweetened.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0