20 feb

Hej hej! <3
Sitter här framför tvn och kollar lite på OS. Just nu leder Sverige , skit bra (Y. Jahapp , va har jag gjort idag då. Jag har rensat min garderob lite , är inte riktigt klar än , de e ttyp hälften kvar , men ni ska få se bilder sen hur fint de blivit. De är verkligen skillnad. De var så mycket kläder jag aldrig använder som jag la undan, aa så om ni vill ha lite kläder så kom bara till mejj , har en massa som jag la undan. Säg bara till. Sen har jag kollat på melodifestivalen. Asså de var rätt bidrag som gick vidare. Dom där tjejerna hade jätte fina röster och Darins låt , man ba aaah , drunkna ttyp. Jätte fin. Haha , de var så himla skojj att se Alacasar gå till andra chansen , de var jue med på Vakna med The Voice och de lät så himla självsäkra och ba : aah vi kommer jue lätt komma vidare till final , de e jue självklart , blablabla. De tror att dom är så bäst. Men okejj , låten funka , men de e ändå kul att se deras miner :P Nejj va taskig jag är (a, men dom har fina röster, sjunger bra :) Men ja.., har inte så mycket mer att skriva. Mår lite bättre idag , de är skojj att man inte ligger helt död längre. Men det är fortfarande inte helt okejj , men de är på bättrings vägen (Y). Imorgon ska jag nog ner till sporthallen och kolla lite handboll tror ja , lr de beror på hur jag mår och så, de e svårt att säga. Men jag har inte träffas mina kompisar på en hel vecka , har jue varit hemma från skolan. , så jag saknar dom MASSOR. Saknar laget med"/ Oh., ne nu ska jag inte deppa ihop. Ja just ja .., Anton fyller år idag, GRATTIS ! :* Har inte så mycket mer att skriva idag , ha en fortsatt underbar kväll.

Puss // Issa KK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0