19/2

Go kväll bloggen!
Är super duper trött ,tänkte gå och lägga mejj efter de här. Idag har jag inte gjort så jätte mycket. Vila på förmiddan, sov ganska mycket. Sen mot lunch åkte jag till Kungsör till farmor och farfar och åt lite mat. Sen fick vi biljetter till farfars Kabare. Oh , de ska bli så skojj och kolla på den, den är nästa söndag tror ja. Ska bli kul, farfar pratar om det hela tiden, och de ska bli skojj att se va jag har fått mina musikaliska rötter ifrån , haha de kan jue vara från farfar. Det är jue knappast från mamma eller pappa iallafall , haha förlåt , men de e sant (a. Men de ska bli riktigt skojj. Somna i deras soffa , sov ttyp i 2 timmar sen vakna jag av att pappas mobil ringde. Efter de så åkte vi hem. Ja, har inte gjort så mycket. Vilat., kollat på Let´s Dance. FEL PAR ÅKTE UT ! :o Helt sjuk, men oh jag älskar han Willy , fan va ja garva när han dansa, han e så himla härlig att kolla på. Hahaha. Men aa, oh ja märker att mina ögon börja slockna nu , så de e nog bäst att jag går i borstar tänderna och går o lägger mejj.
Puss och godnatt på er :*  Ey , glömde skriva att LILLA Ponta fyller år idag :P Hahaha, hela 15 år, så grattis grattis till han !

// Issa K.K


Kommentarer
Postat av: sanna

fin blogg! :D

svara gärna på min fråga som ligger i vänsterspalten längst ner :) kramisar!

2010-02-20 @ 12:49:49
URL: http://ssannassuomela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0