11/2 -10

Hejj hejj :)
Tordag idag då , har inte gjort så mycket. Vanlig dag i skolan , åkte skridskor på idrotten. Fick låna ett par super gamla man ttyp inte kunde åka på"/ Så de gick inte så jätte bra ^^ , sen ttyp tackla Oliver mejj , haha värsta smällen så ja ba ramlar omkull sen kastar alla killar snöbollar på mejj när ja ligger där på isen , fett dryga (a. Så ja har ett litet blå märke nu , men de gör inge :p Min hals börjar sakta bli bättre , men jag har fortfarande ont. Fattar inte varför de aldrig kan bli bra ? :( Men men, finns jue ingenting att göra mer än att dampa halstabletter, dricka varmt och ta på mejj massa kläder. Hoppas de går över snart. Annars har de bara varit en helt vanlig tordag i skolan. Efter skolan har gick jag direkt hem och gjorde iordning en kopp te och börja plugga lite , annars har jag bara slappat och vilat. Fick jue inte träna idag heller "/ . Så får antagligen inte spela match i helgen heller.., de e inte så troligt. Och jag vet inte om min hals kommer bli frisk tills dess heller. Så de e nog bra om den får vila, och hoppas att den blir frisk till nästa vecka. För på onsdag ska jag ju sjunga och allt, killen som hjälper mejj med min låt tror förhoppningsvis den skulle bli klar till onsdag då , och då kommer jag säkert få test sjunga den, och de e ganska höga toner i den , och jag kan säga att jag tror inte jag kommer upp på dom nu , haha , han jue knappt prata ^^. Så vi får hålla tummarna<3 Imorgon efter skolan så ska jag ut och äta me några , de kommer bli super skojj , hoppas de blir de också :) Men de tror jag nog. Men ja ska nog sussa nue.

Puss o Godnatt på er :* // Issa KK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0