Torsdag


Hej på er!
Idag har jag bara chillat , och chillat ännu mer. Har slingat håret också , de blev helt okej. Orkade inte platta de så man ser inte så jätte jätte bra , men ser väll de imorrgon. Men man ser att det är ljusare iallafall , vilket jag gillar (y . Imorgon blire att gå upp tidigt för jag ska träffa Kim,Alicia och Elin ev. Sofia vid stationen kl 08.40. Vi ska åkte till STOCKHOLM och bara ha skoj och SHOPPA! Ska bli riktigt kul! Blir nog att gå runt där hela dan. Hoppas jag hittar ett par snygga och coola solbrillor, behöver verkligen ett par nya. Sen får vi se om jag hittar nå mer. Hoppas jag får med mej lite mer saker den här gången än va jag fick med mej senast ;) Men aa , de ska bli superduper kul. Ser verkligen fram emot de.Vi har pratat om det så länge. Så jag måste nog lägga mig snart så jag orkar gå upp imorgon. Men aa, ni får ha det så jätte bra. Gott Natt på er!
PussN :* // Issa K.K



Just ja, idag fyller min älskade tränare Björsa år , så grattis grattis till han!  Nicole fyller även år idag ,  så grattis till henne med :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0