STOCKHOLM

Hejhej!
Förlåt att jag inte skrev igår , men var så himla trött så jag somna nästan på en gång när jag kom hem. Måste bara säga att jag hade en GRYMT rolig dag i Stockholm igår. Det var riktigt länge sen jag hade såå roligt. Tjejer, de här måste vi göra om flera gånger! Vi träffades vid stationen vid 08.40 och tog tåget till Stockholm. Där gick vi runt och shoppa. Ni ska bara veta hur många påsar vi hade tillsammans efteråt,heh, de tog upp typ 3 säten på tåget hem :P Vi var där hela dan, vi tog typ 18.50 tåget hem, och då kan man verkligen säga att man var helt slut i bena. Jag hittade iallafall lite mer saker den här gången än vad jag gjorde i tisdags. Men de kändes som man handla skit lite om man kolla på hur mycket de andra köpte. Vet inte hur mkt pengar de gjorde av med, men de borde varit en hel del ;) <3.  Vi räkna typ ut att vi gjorde av med ca 5000-6000 lr nått tsm., jag tror vi sa de^^. Men aa, är iallafall nöjd med mina köp tror jag, hann inte köpa allt jag ville ha , men jag får gö de här hemma istället. Aa, ni får lite bilder på de jag köpte + lite andra bilder från dagen :*

Mina köp :
2 st ansiksmasker -HM
1 par solglasögon - Åhlens City
Kjol - JC
Vit spets bh - Gina
Armband - Gina


//
Issa K.K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0