Söndag

Hejhej!
Ja.., idag vare ju sista daget på lovet..,RIKTIGT TRÅK om ni frågar mig"/. Orkar inte me skolan igen. Men men., de är väll inte så lång tid kvar till sommarlovet, så de blir väll att lägga ner en massa tid nu på skolan. Pallar inte sänka mig.., skulle va så jäkla tråk. Ja,idag har jag som sagt varit nere på stan en liten stund, sen har jag pluggat lite. Ska fortsätta plugga mera efter jag har skrivit de här. De är lite skönt att vi har sovmorgon imorgon. Slippa gå upp tidigt. Ja.., har inte så mycket mer att skriva. Jag ska nog ta en ansiksmask snart, hihi alltid jag, men de e så jäkla skönt. Ni som inte har testat måste pröva! Men aa, blir väll att jobba lite matte nu. Ha de bäst !
PussN // Issa K.K


Ni får en liten sommarbild från i sommras när vi var i Göteborg.
Längtar sjukt mycket efter sommaren!
Gör inte ni ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0