Ska bli en nyttig issa (Y)

Hej hej.
Alltså, är man knäpp eller? Har bestämt mej att jag inte ska äta nå godis i påsk. Ska inte äta nått godis ända fram till sommaren. Jag ska bli en nyttigare Issa. Ska försöka vara ute och gå mer och inte äta onyttiga saker. Max 1 glass i veckan om jag är tvungen. Sen ska jag försöka göra minst 60 situps per dag. Inte så mycket, men kroppen orkar inte så mycket mer. Sen ska jag försöka göra 30 benböj för att få låren lite snyggare och tåhävningar varje gång jag borstar tänderna. Låter inte de ganska bra? Det är inte så mycket saker , men de är bättre än ingenting. Vill inte anstänga mej för mycket för då kanske jag blir värre..,   Jag ska klara de. Vill inte ha värsta fettis kroppen till sommaren. De är så jäkla fult, usch. Sen ska jag försöka använda ansiksmask lite oftare och jag tror jag att jag ska skaffa solkort snart så jag kan gå och sola. Det är så jäkla skönt + att man blir brun , vilken jag tycker är fett snyggt. Och de bästa är att man inte behöver ha så mycket smink då. Men aa, från och med idag ska jag börja med de. Har redan hunnit med mina situps men ska säkert göra fler ikväll. Sen ska jag försöka gå ut och gå lite för de är så vackert väder. Tror ni jag klarar de lr?  Jag hoppas de iallafall !


// Issa K.K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0