Onsdag

God kväll på er!
Idag har min dag varit ganska chill om man tänker efter. Först så var jag på stan med syster, växla in lite pengar på banken och åt lite på donken ( tjockisar vi e ^^ ) , sen tog vi bussen till Tuna Park för syrran skulle köpa en keps. Sen gick vi hem. Var helt trög och sa att vi skulle gå genom skogen. Glömde bara bort att de bara var fett mkt snö och is där. Jätte bra när man har vita tygskor som t.om är hål i x) Ni kan ju bara tänka er hur mina fötter såg ut efteråt. Men de var skoj , såg 2 st leoparder i skogen och lite får. Jag lovar, jag skojar inte! Vi var fett nära dom, speciellt leoparderna.  Alltså, vi gick förbi parken zoo. , så jag lovar,jag ljuger inte<3 Ja, sen när jag kom hem iallafall så har jag bara tagit de lugnt, satte på mig en ansiksmask nyligen vilket var hur skönt som helst. Love it verkligen! Men aa, imorgon ska jag förmodligen slinga håret för de blev inge i måndags ^^ , så hoppas de blir bra. Men aa, bäst jag går och lägger mig nu. Ha de så bra.
PussN :* // Issa k.k

 
den här fick de bli idag, med jordgubb och vanilj (Y) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0