Lite shopping

Hej hej!
Hoppas ni har haft en jätte bra dag. Det har iallafall jag. Har bara sjukt ont i mina ben just nu. Vi har gått och gått och gått i typ ca 6-7 timmar. Men de var kul , snacka om rolig träning. Lixom gå och shoppa samtidigt(y). Hm, köpte inte så jätte mycket den här gången , jag spana bara in nåra saker som jag eventuellt ska köpa på fredag istället, för ska till Stockholm då med. Men jag köpte iallafall en t-tröja från Zara och en SVEA väska från Åhlens huset. Nu tänkte jag faktiskt vara lite duktig och plocka lite i mitt rum , de ser helt crazy ut, typ saker överallt. Inte så kul o kolla på ^^. Och de e inte så kul att ha de så här när folk ska komma hit , för man vet ju aldrig när folk kan komma, de kan bara dyka upp. Ja.., så de e bäst jag skyndar mig lite med de nu innan de blir för sent. Men aa, ni får iallafall bilder på de jag köpte idag. Sen får ni ha de så bra och puss puss på er :*



// Issa K.K


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fett fin väska!

2010-04-07 @ 12:19:44
Postat av: Anonym

Bra smak du har,

2010-04-07 @ 12:25:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0